wp_smbanner_3.jpg

zo 28 jan 15:45 - 16:30

zo 28 jan 16:30 - 17:30

De uitdaging

Wie durft de uitdaging aan om bij DES waterpolo te gaan spelen?

Mocht je interesse hebben dan is het mogelijk om als volwassene eens te komen kijken op de training op dinsdagavond in de Waterthor. Als jongere kun je uiteraard ook eens komen kijken. Op dinsdagavond in de Waterthor of op vrijdagmiddag in Overbosch. Kom eens langs, doe eens mee. Je zult er geen spijt van krijgen!

De trainingen voor volwassenen worden gegeven door Eric Heemskerk en de trainingen voor de jeugd door Hans van Zee, Theo Heemskerk en Björn Ekering

DES zoekt overigens ook nog scheidsrechters, want per team moet de vereniging een scheidsrechter leveren. De opleiding tot waterpolo-scheidsrechter is gratis.

Bijlagen:
Bewaar het bestand INSCHRIJFFORMULIER 2017 WP.pdfInschrijfformulier 2017 Waterpolo[ ]279 kB306 Downloads
Bewaar het bestand INSCHRIJFFORMULIER 2018 WP.pdfInschrijfformulier 2018 Waterpolo[ ]290 kB0 Downloads