wz_smallebanner2.jpg

Inschrijven voor Open Water wedstrijden doet u via het On Line Open Water Inschrijf Systeem OLOWIS.

Dit systeem kunt u bereiken via www.olowis.translan.nl

Voor de Brakeboer Trofee en de Ijsselmeer Zwemmarathon kunnen secretariaten ook inschrijven via de onderstaande inschrijfbestanden van Splash.

Voor het inschrijven op wedstrijdnummers heeft u een geldig KNZB startvergunningsnummer nodig. Voor leden van de Nederlandse Triatlon Bond (NTB) is het ook mogelijk om in te schrijven. Hiervoor moeten zij een startvergunningsnummer aanvragen bij de NTB.

Prestatietochten zijn apart aangegeven in OLOWIS. Hier kan iedereen op inschrijven.

Bijlagen:
Bewaar het bestand 2017-07-23-Medemblik-DES-Brakeboeruitn.lxf2017-07-23-Medemblik-DES-Brakeboeruitn.lxf[uitnodiging BT]1 kB149 Downloads
Bewaar het bestand 2017-08-12-IJsselmeer-DES-NK Marathonzwemmenuitn.lxf2017-08-12-IJsselmeer-DES-NK Marathonzwemmenuitn.lxf[uitnodiging IJZM]1 kB171 Downloads